Bewertungen von Asuki Sushi Breda

Neue Beurteilungen

5.0
Joop van Waas
6 Februar 2025

Erg vers, knapperig en lekker

Bianca
3 Februar 2025

Sushi is echt super! en bezorgd door hele vriendelijke bezorger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anouk
18 Januar 2025
Iryna
18 Januar 2025
Cher
26 Dezember 2024

Erg lekker!

Maud
19 Dezember 2024

Vriendelijke mensen, snel gemaakt en bezorgd, heerlijk

Hanna
5 Dezember 2024

Best in Breda

Ilonka smit
3 Dezember 2024

Hoeveelheid prijs niet overeenkomend

Antwort von Asuki Sushi

Beste wat klopt er niet? Ik heb grondig nagekeken. Maar ik zien geen vreemdheden. Kunt u misschien voor ons aanwijzen? Mocht dat echt gebeuren dan krijgt u van ons extra’s als vergoeding op uw volgende bestelling

Tobias
29 November 2024

Our favorite sushi place in Breda - now even better. Love the new website and menu options. We always used to get small gifts (like gyoza) with larger orders, bit sad to see that this is no longer a thing - but also understandable. Some other feedback points: - Some of the new rolls are a bit too big for one bite. - We used to often order the family box because it had fish, chicken, crab, and shrimp sushi. There's no new combo box equivalent to this, they seem to focus on one flavor / type. Wish there were more diverse combo boxes, maybe one similar to the old family box. But that's just being nitpicky at this point. Overall 10/10 sushi, good pricing, would recommend to anyone. We will definitely keep ordering here.

Antwort von Asuki Sushi

hi, thank you for this very detailed review. This helps us to improve. And we also appreciated that the sushi was good. We have boxes with large diversity like the family box and the deluxe box.

Wendy Borst
18 November 2024

Heerlijke sushi! Vers en goed van smaak. Ook de warme bijgerechten hadden de reis goed doorstaan. Echt lekker allemaal. Tip: iets hogere deksels of dozen want veel van de topping was aan het dekseltje blijven plakken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asuki Sushi

Dank u voor uw reactie

Job
3 November 2024